Thursday, June 28, 2012

We do not remember days, we remember moments.





How I met this girls?I mean my BESTBESTGIRL EVER!
Habis PMR kene pindah ke SMK BTR.
tup tup,dapat sama kelas.memang dah kenal dorg ni.tapi tak lah rapat sgt at that time.Lama2 sama kepala so ade chemistry.Yah thank god i found them :)
let me introduce to you.....

#1 Fazrihana Basyuni
#2 Ayuni Shahirah
#3 Nur Fadzilla Zamuri
#4 Molly Mansur
#5 Syiqin Rahim
#6 Hidayahtul Akmar

and mee. Nur Azlina :)
since form 4 kami bersama.terlalu banyak kenangan bersama.kalau nak post suma gambar memang tak lah chot.ni je dpt aku post :)

ENJOY..

I LOVE YOU GUYS :)

I LOVE YOU GUYS :) Bbq @Fazrihana's House

I LOVE YOU GUYS @Putrajaya.spend the whole night with them @floria carnival.Hangout @Alamanda.
tidur bersama...


@Sunway Lagoon

school memories...


sampai selipar tercabut :) but Dayah the cutest one.hahaha!


Solat Hajat SPM



I LOVE THESE PEOPLE MUCH! :)
BYE

No comments:

Post a Comment

decna :)

decna :)
Here I am,Nur Azlina or as known as Decna.STPM Student. if you don't like me, the worse for you.

Lots of Love

Pages