Sunday, March 4, 2012

School.Teachers."Friends".Student.

Sekolah?alaaa malasnya.haha bila tak siap kerja memang tu je la ayat aku.tapi kalau kerja siap mesti aku excited nak pergi sekolah. Yelaa pergi sekolah banyak gila benefit!Duit pocket,jumpa members,kacau cikgu.Haha okay decna you are too much.Obviously!You are totally Not a good model for others kids.

Eh kenapa?
Pergi sekolah untuk menuntut ilmu.

Okay i got it.haha.sorry.jiwa muda tu memang menebal dalam diri aku.We are young and wild.
okay apa aku merepek.hmm aku bosan.aku bukak lah album 2orang phtographer sekolah aku dulu.Opss Ex-photographer sekolah.rindu pulak dengan classmates aku.Even dulu ade yang fakers,shitalker.IDGAF langsung.layan je la gambar zaman sekolah.

for ur information,i was a sleepyhead in my class.whatda goodthing about me,tak pernah kene tgkap pun dgn cikgu yang aku tido.
this is my ex-classmates.mostly orang yang dalam gmbr ni aku tak suka.LOL what a pengakuan berani mati kan?U give me fuck?Im sure you will do that.
yeah siapa terasa.IDGAF jugaak.haha
okay,this is what we called Indian Dance.dorang ni menari gempak habis.
okay,gambar ni my face looks like a crazy man lari dari hospital mental.Ignore the others.Just look at me.Haha okay masa ni perlantikan pengerusi2 :) I pengerusi Pembimbing Rakan Sebaya.well even Myself also tak la terbimbing sgt.
imma netball player at myschool.okay even tak lah hebat mana.superstar or professional XD
atleast masuk suku akhir okay.

hm okay.dah boring tengok gambar aku tutup and layan balik semua comment member aku.haha bye guys.xoxo


No comments:

Post a Comment

decna :)

decna :)
Here I am,Nur Azlina or as known as Decna.STPM Student. if you don't like me, the worse for you.

Lots of Love

Pages